Czym są bany i filtry od Google

Czym są bany i filtry od Google

Budowanie prężnej strony internetowej obliguje do jej skutecznego sytuowana w wyszukiwarkach, żeby była dostrzegalna dla internautów i miała stałą rangę. Bany i filtry Google mogą być zastosowane na witrynę, kiedy firmowa strategia wywołuje pogwałcenie reguł prawidłowego SEO. Przekonajmy się, co zrobić, kiedy zaistnieją tego typu okoliczności.

Bany i filtry Google – co to jest?

Ban od Google oznacza najgorszy wymiar sankcji, który może dotknąć stronę internetową. Oznacza on zupełne wykasowanie jej z wyników przeglądarki Google, co tak naprawdę znacznie komplikuje prowadzenie biznesu. Po zablokowaniu strony ilość naszych gości gwałtownie zmaleje, gdyż 90% internautów korzysta z Google. Natomiast zastosowanie filtra cofa naszą stronę www w wynikach wyszukiwarki, co również niekorzystnie wpływa na klikalność witryny. Wyróżniamy ustawiane bezpośrednio przez pracowników Google filtry ręczne, a także zakładane mechanicznie przez specjalistyczne programy filtry algorytmiczne.

W jaki sposób uporać się z banem i filtrem Google?

Należy podkreślić, że bany i filtry Google narzucane są np. za używanie ogromnej ilości odsyłaczy kierujących na naszą stronę internetową lub generowanie tzw. spamu w celu jej pozycjonowania. Aby pozbyć się bana od Google trzeba najpierw prześwietlić jego przyczynę. Pamiętajmy, żeby zaangażować w tym celu profesjonalną agencję SEO, która sprawnie upora się z banem. Procedura może niestety ciągnąć się do 6 miesięcy, trzeba więc być cierpliwym.