Podkoszulki z nadrukiem – techniki wykonania i zastosowanie w reklamie

Podkoszulki z nadrukiem – techniki wykonania i zastosowanie w reklamie

Personalizowane koszulki to nie tylko perfekcyjna metoda promocji przedsiębiorstwa, ale także kreatywny pomysł na upominek. Jak można zastosować koszulki z nadrukiem? Jakie techniki druku stosuje się w dzisiejszych czasach przy tworzeniu tego rodzaju t-shirtów?

T-shirty reklamowe mają dużo zastosowań

Podkoszulki są powszechnie stosowane w reklamie – służą do promocji firm, produktów czy wydarzeń. T-shirt z niepowtarzalnym napisem może być rozdawany partycypantom targów edukacyjnych bądź eventów muzycznych. Firmowe logo nadrukowane na t-shirt jest czytelne i łatwo przykuwa uwagę ewentualnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem mogą też służyć integracji osób pracujących razem w zespole, na przykład jako element wspólnej identyfikacji nakładany w trakcie wyjazdów lub imprez firmowych. Poza tym koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można użyć do celów innych niż reklama – to wspaniały pomysł na upominek, m.in. z okazji dnia imienin, uzyskania dyplomu lub Dnia Kobiet. Spotkanie w gronie przyjaciół oraz rodziny zyska kompletnie nowy wymiar, jeśli każdy obecny ubierze się t-shirty z dowcipnym napisem.

T-shirty z nadrukiem – jakie stosuje się technologie druku?

Personalizowane koszulki powstają przy użyciu nowoczesnych technologii druku. Z reguły jest to sitodruk, innymi słowy metoda, w której każdy kolor wzoru jest odwzorowany osobno na siatce, na przykład metalowej bądź z włókien. Później specjalna farba przeznaczona do tkanin jest przeciskana przez ten szablon. Odtworzone tą metodą napisy lub grafiki wyróżniają się niesłychaną trwałością – podkoszulki można prać dziesiątki razy bez obaw o spranie nadruku. Sitodruk pozwala na zastosowanie właściwie dowolnego koloru, jak również uzyskanie przyciągających wzrok efektów, między innymi gradientów, a oprócz tego jest niesłychanie opłacalny przy znacznych nakładach. Do druku na gadżetach reklamowych korzysta się również z termodruku, tampodruku, folii flock i transferu cyfrowego. Termotransfer przydaje się do niewielkich nakładów – także jednego egzemplarza! Technologia ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flock lub flex. Również w tym przypadku efekt końcowy ma ogromną odporność.