Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a oprócz tego, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, wykorzystuje się je na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci oferują różne warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je względnie szybki montaż, jednak ich mobilność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.

Pawilon namiot – kiedy warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą trwałością, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są konstrukcje, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.