Na k-myk.pl znajdziesz więcej informacji o Kraków agencja reklamowa
Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Co warto zlecić agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że będzie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, ulotek czy kalendarzy. Agencja marketingowa napisze też ciekawe, unikatowe artykuły na stronę internetową zamawiającego, jak również zaplanuje schemat interakcji z klientami poprzez popularne portale, takie jak Facebook, Twitter i Instagram.
Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, targów czy spotkań z klientami, które najczęściej wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranej oraz kompetentnej grupy pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu szkoleń albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]